כניסה
הרשמה לניוזלטר

האם מידת הפופולאריות שלנו בגיל יסודי ובתיכון יכולה להעיד על ההצלחה שלנו בחיינו הבוגרים? מתברר שכן, טוען פרופ' מיטש פרינשטיין, מחבר הספר Popular, שחקר את הנושא והגיע למסקנות מעניינות

דינה גורדון. Positivepsychologyprogram | 21 בספטמבר 2017 | פסיכולוגיה | 4 דק׳

פיצוח קוד הפופולאריות

יש שני סוגי פופולאריות, האחת מועילה והשנייה מזיקה. איזו מהן שנבחר לטפח בחיינו כבוגרים תשפיע במידה רבה על איכות חיינו. למסקנה הזאת הגיע פרופ' מיטש פרינשטיין מאוניברסיטת צפון קרולינה, פסיכולוג ילדים ונוער אשר חוקר את נושא הפופולאריות והיחסים הבין-אישיים כבר 20 שנה. בספר חדש "Popular", שיתורגם בקרוב לעברית, הוא מחזיר אותנו לחיי החברה שלנו בילדות ומראה את התפקיד המשמעותי שהיה להם בעיצוב חיינו.

מה הדבר המפתיע ביותר שגילית במחקר שלך?

people, education, technology and school concept - happy students with laptop computer networking in library

תמונה: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילוסטרציה: מגזין אפוק
האמנות החבויה של ההצלחה

מאיה מזרחי

"אדם יכול להיות מנכ"ל מצליח, לקבל החלטות של מיליוני דולרים, ובגיל 44 לקבל אבחון שהוא אוטיסט"

מאיה מזרחי

וויליאם מיטשל. "רק אתה אחראי לחיים שלך"
האדם שסירב להיכנע למכות הגורל

דינה גורדון

המדענים מגרדים בראש: איך טיול קצר בטבע, או מבט בבניין עתיק – מאפסים את המוח
המדענים מגרדים בראש: איך טיול קצר בטבע, או מבט בבניין עתיק – מאפסים את המוח

צוות אפוק

מי באמת חושב את המחשבות שלנו?
מי באמת חושב את המחשבות שלנו?

מאיה מזרחי

מה גורם לניאו-נאצי להניח את הדגל – ולהניף מזוזה?
מה גורם לניאו-נאצי להניח את הדגל – ולהניף מזוזה?

מאיה מזרחי

שתפו: