כניסה
הרשמה לניוזלטר

האם מידת הפופולאריות שלנו בגיל יסודי ובתיכון יכולה להעיד על ההצלחה שלנו בחיינו הבוגרים? מתברר שכן, טוען פרופ' מיטש פרינשטיין, מחבר הספר Popular, שחקר את הנושא והגיע למסקנות מעניינות

דינה גורדון. Positivepsychologyprogram | 21 בספטמבר 2017 | פסיכולוגיה | 4 דק׳

פיצוח קוד הפופולאריות

יש שני סוגי פופולאריות, האחת מועילה והשנייה מזיקה. איזו מהן שנבחר לטפח בחיינו כבוגרים תשפיע במידה רבה על איכות חיינו. למסקנה הזאת הגיע פרופ' מיטש פרינשטיין מאוניברסיטת צפון קרולינה, פסיכולוג ילדים ונוער אשר חוקר את נושא הפופולאריות והיחסים הבין-אישיים כבר 20 שנה. בספר חדש "Popular", שיתורגם בקרוב לעברית, הוא מחזיר אותנו לחיי החברה שלנו בילדות ומראה את התפקיד המשמעותי שהיה להם בעיצוב חיינו.

מה הדבר המפתיע ביותר שגילית במחקר שלך?

תמונה: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ברואר מציע להיעזר בטכניקות של מודעות כדי לשנות את הרגלי האכילה שלנו | איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
משחקי הרעב: איך לרזות באמצעות התבוננות פנימה

רקפת תבור

אנו נוטים לשגות ולחשוב שהאושר האמיתי מחכה לנו תמיד מעבר לפינה – במטרה הבאה, בקשר החברתי הבא או בחופשה הקרובה
מסלול הריצה ההדוני – מדוע רמת האושר שלנו תמיד תישאר בסיסית

מאיה מזרחי

צילום: Patrick Schneider/Unsplash
ניקסן – האמנות ההולנדית של לא לעשות כלום

מאיה מזרחי

עיצוב אילוסטרציה: מגזין אפוק, תמונות: Focus Pix/Shutterstock.com, Jamie Squire/Getty Images, Clive Brunskill/Getty Images,
Hannah Peters/Getty Images, Jack Guez/AFP
משחקים מנטליים: מה גורם לספורטאים הגדולים ביותר "להיחנק" תחת לחץ, ולאחרים לפרוח

איל לוינטר

חרם זה מאבק המתרחש לרוב בתוך האליטה, או כנגד ילדה חדשה שהיא הדבר האקזוטי החדש המהווה איום על אחת הבנות
בתוך מוחו של בריון

מאיה מזרחי

צילום: Shutterstock
הנטייה לראות את הרע באחרים, במקום את הטוב

דינה גורדון

שתפו: