האם מידת הפופולאריות שלנו בגיל יסודי ובתיכון יכולה להעיד על ההצלחה שלנו בחיינו הבוגרים? מתברר שכן, טוען פרופ' מיטש פרינשטיין, מחבר הספר Popular, שחקר את הנושא והגיע למסקנות מעניינות
דינה גורדון. Positivepsychologyprogram | 21 בספטמבר 2017 | פסיכולוגיה | 4 דק׳
פיצוח קוד הפופולאריות
יש שני סוגי פופולאריות, האחת מועילה והשנייה מזיקה. איזו מהן שנבחר לטפח בחיינו כבוגרים תשפיע במידה רבה על איכות חיינו. למסקנה הזאת הגיע פרופ' מיטש פרינשטיין מאוניברסיטת צפון קרולינה, פסיכולוג ילדים ונוער אשר חוקר את נושא הפופולאריות והיחסים הבין-אישיים כבר 20 שנה. בספר חדש "Popular", שיתורגם בקרוב לעברית, הוא מחזיר אותנו לחיי החברה שלנו בילדות ומראה את התפקיד המשמעותי שהיה להם בעיצוב חיינו.
מה הדבר המפתיע ביותר שגילית במחקר שלך?
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו