כניסה
הרשמה לניוזלטר

שוב קיבלת עט, משטח לעכבר או לוח שנה ממותג במתנה? לאילנה ואלכס, צמד מעצבים מוכשרים, היו רעיונות אחרים למתנות שכולנו מקבלים מהבנק, מקופת החולים ומסוכן הביטוח. יחד, הם הקימו את סטודיו RDD לעיצוב וייצור מוצרים – שמפיק מתנות מקוריות ומדליקות, בהתאמה אישית

תוכן שיווקי | 19 בינואר 2015 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

אפקט ההפתעה

על כל שולחן משרדי אפשר למצוא אוסף של פריטים ממותגים, וכנראה שגם על שלכם: עטים צבעוניים מלקוח שהצטרף, לוח שנה מסוכן הביטוח, משטח לעכבר מקופת החולים, מחשבון סולארי מהבנק, מחברת בכריכה קשה שקיבלתם באיזה כנס נדל"ן, ועוד שלל מוצרים ממותגים לקידום מכירות. סביר להניח שגם מקום העבודה שלכם בעצמו מחלק בדיוק את אותן המתנות ללקוחות ולשותפים – בשינוי קל של הלוגו המוטבע על העט או על המחברת.

צמד המעצבים אילנה סלזנב ואלכס מקרוב, הגיע למסקנה המתבקשת שאפשר לחדש גם בתחום מוצרי קידום המכירות. וכך, לפני שנתיים וחצי הם הקימו את סטודיו RDD לעיצוב וייצור מוצרים – ויחד לקחו את נושא המתנות כמה צעדים קדימה, עם מוצרים מקוריים, חדשניים ויפהפיים שלא נתקלים בהם בכל יום.    

RDD-studio-2

המטרה: ליצור מתנה בלתי נשכחת

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מחבלי חמאס תקפו את כוחות צה"ל בזמן שפתחו ציר הומניטרי לתנועת תושבי עזה דרומה

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

פרויקט האושר

אלון אולמן

בעתיד הלא רחוק יפותח מודל להצלחה ולאושר בחיים שיילמד בכל המסגרות

היסטוריה של ההלוואות: תחום הליסינג מאז ועד היום

שולי הלוי

מה הקשר בין חוקי חמורבי לליסינג? איפה נכנס אלכסנדר גרהם בל לסיפור ההיסטורי? ומי פתח את השער לליסינג בענף הרכב בישראל?

כתם הלידה: משל לזמננו

ג'ף מיניק

ב-1843 פרסם הסופר נתניאל הות'ורן בביטאון הספרותי "פיוניר" את "כתם לידה" – סיפור קצר ומעורר מחשבה. שלוש שנים אחר כך הוסיף אותו לקובץ סיפורים לו קרא על שם בית במסצ'וסטס, היכן שגר (Mosses From an Old Mans). הסיפור הקצר עוסק באיילמר, מדען

ביקורת ספר: מרגלת בלתי צפויה

דורית דינור

משכנוע טרוריסטים באמצעות פירות הדר ועד קביעת תור למספרה על רקע פצצות מעופפות במדבר, מיומנה הסודי של סוכנת סי-איי-אי

הכוח של הנחמדות

מאיה מזרחי

האם התפיסות שלפיהן להיות נחמד זה להיות חלש, משעמם ולא יוצלח הן נכונות? מה אומרים המחקרים? האם מה שנחשב לחולשה הוא למעשה כוח?

שתפו: