כניסה
הרשמה לניוזלטר

סיפורה הלא שגרתי של טל נברו, שמלמדת אנשים איך להשפיע דרך הרשתות החברתיות

צוות מגזין אפוק | 4 בפברואר 2013 | תרבות ואמנות | 7 דק׳

ליידי "לייק"

ריך להבין מה אנשים מחפשים במדיה החברתית, ולתת להם את זה", אומרת טל נברו, 31, מומחית לשיווק ברשתות החברתיות שהצליחה להגיע לכמה עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות השונות. "צריך לתת ערך, לרגש, לשאול איזושהי שאלה שתניע לפעולה. המשאב הכי חשוב במדיה החברתית זה לא כסף, אלא תשומת הלב, הכיף והערך המוסף".

עד לפני שלוש שנים נברו לא הייתה מוכרת בכלל. היום כשהיא מעלה פוסט או תמונה לפייסבוק היא מקבלת מאות לייקים. השיא שלה בינתיים הוא 5,400 לייקים
לפוסט.

טל נברו

נסיכת המדיה החברתית - צילום: יאירה יסמין/אפוק טיימס (טוניקה אדומה: אלמביקה)

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
Michelle Young, "The Art Spy", HarperOne, May 2025
המרגלת מהמוזיאון: רוז ולנד נגד מכונת הביזה הנאצית

מ.ג האנלי גוף

אודי בן סעדיה, "איש אשר רוח בו", כנרת זמורה דביר, אוגוסט 2025
השקט שממנו נבנית הגבורה 

חיים אבייב

לילי מרליס והארפו בקסלי, "זמן יוון", יצירה עברית, אוקטובר 2025
המדינה שבה הזמן מתיישב לידך לקפה

מאיה מזרחי

אלי-ה כהן, "מוּפָוַואדַאת", קוראים הוצאת ספרים, אוגוסט 2025
האמונה סוללת לאדם את הדרך 

דינה גורדון

אורין גנץ, "לעוף עם כנפיים שבורות", הוצאת אוריון, אוקטובר 2025
מנטרות מתוך האבל: ספרה של אם ששבה להאמין בחיים

דינה גורדון

דוד מנחם, "שלום במרומיו", הוצאת ידיעות ספרים, 2025
הזקנה, הרב והלולב

נדב רט

שתפו: