כניסה
הרשמה לניוזלטר

סיפורה הלא שגרתי של טל נברו, שמלמדת אנשים איך להשפיע דרך הרשתות החברתיות

צוות מגזין אפוק | 4 בפברואר 2013 | תרבות ואמנות | 7 דק׳

ליידי "לייק"

ריך להבין מה אנשים מחפשים במדיה החברתית, ולתת להם את זה", אומרת טל נברו, 31, מומחית לשיווק ברשתות החברתיות שהצליחה להגיע לכמה עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות השונות. "צריך לתת ערך, לרגש, לשאול איזושהי שאלה שתניע לפעולה. המשאב הכי חשוב במדיה החברתית זה לא כסף, אלא תשומת הלב, הכיף והערך המוסף".

עד לפני שלוש שנים נברו לא הייתה מוכרת בכלל. היום כשהיא מעלה פוסט או תמונה לפייסבוק היא מקבלת מאות לייקים. השיא שלה בינתיים הוא 5,400 לייקים
לפוסט.

טל נברו

נסיכת המדיה החברתית - צילום: יאירה יסמין/אפוק טיימס (טוניקה אדומה: אלמביקה)

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אורין גנץ, "לעוף עם כנפיים שבורות", הוצאת אוריון, אוקטובר 2025
מנטרות מתוך האבל: ספרה של אם ששבה להאמין בחיים

דינה גורדון

דוד מנחם, "שלום במרומיו", הוצאת ידיעות ספרים, 2025
הזקנה, הרב והלולב

נדב רט

אריק ויינר, "סוקרטס אקספרס", מאנגלית: עפר קובר, ספטמבר 2025
להחזיר את הפילוסופיה לרחוב

גלית דהן קרליבך

קתי מילקמן, "איך להשתנות", הוצאת מטר, מרץ 2025
הכישלון איננו באופי – הוא בשיטה

חיים אבייב

מירב הלפרין, "מכונת מלחמה", ידיעות ספרים, אוקטובר 2025
שיר הלל למערך האפאצ'י

דינה גורדון

ג’ונתן היידט, "דור בחרדה", ידיעות ספרים, יולי 2025
הילדות שנגנבה: מדוע הילדים שלנו חרדים יותר מאי פעם?

נדב רט

שתפו: