כניסה
הרשמה לניוזלטר

אפשר להימנע באמצעותם מכאבים, לסלק אנשי ציבור מושחתים ואפילו להוריד את צריכת הנייר בעולם ב-25 אחוז. חוקרים מאמינים שמשחקי מחשב חדשניים עשויים להיות הפיתרון לבעיותינו, בעוד שאחרים מזהירים מהסכנות שבהם

דינה גורדון | 5 ביוני 2014 | כתבה חצויה | 4 דק׳

משחקי המחשב שאולי יפתרו את בעיות העולם

סגן סם בראון חש עונג צרוף מהקור הצורב של הקוטב שהיכה בפניו. מרחוק הבחין בלהקה גדולה של פינגווינים מדדים לעבר הים הקפוא, ומשמאלו דובה ענקית שהתמזגה כמעט עם לובן הקרח. בין פתיתי השלג שהתעופפו באוויר הוא קלט בזווית עינו הימנית את סינדי מנופפת בזרעותיה הארוכות ומעיפה לעברו כדור שלג. הוא הספיק ללחוץ על השלט שהחזיק בידו הלא חבושה ולהעיף לעברה כדור משלו שפוצץ את הכדור שלה. היא העיפה לעברו כדורים נוספים והוא פרץ בצחוק מתגלגל כשהוא מעיף לעברה כדורי שלג בזה אחר זה. כדורי שלג נוספים המשיכו להתעופף באוויר לצלילי שירים של סיימון וגורפינקל.

מאז שבראון חזר מהמלחמה באפגניסטן, כששליש מגופו מכוסה בכוויות קשות, הוא לא ידע רגע ללא כאבים עזים, במיוחד בטיפולים בפצעים עצמם. עכשיו כששכב בבית החולים של אוניברסיטת וושינגטון בסיאטל, מרכיב משקפיים תלת ממדיים שהעבירו אותו למשחק אינטראקטיבי של מציאות מדומה, הוא חש בפעם הראשונה הקלה עצומה.

תמונה: fotolia

שתפו: