כניסה
הרשמה לניוזלטר

סמ"ר עידו שמיח ז"ל מגני תקווה נהרג בקרב בצפון הרצועה

צוות מגזין אפוק | 7 בינואר 2025 | חדשות | 0 דק׳

לוחם בחטיבת הנח"ל נהרג ברצועת עזה

צה"ל הודיע כי סמ״ר עידו שמיח, בן 20 מגני תקווה, נהרג בקרב בצפון רצועת עזה.

סמ"ר שמיח ז"ל היה סמל צוות בסיירת נח״ל, חטיבת הנח״ל. מספר חללי צה"ל ששמם הותר לפרסום, מתחילת המלחמה, עומד על 828 חללים.

אתמול הותר לפרסום כי שני קצינים בחטיבת הנח"ל נהרגו באירוע אחר בצפון הרצועה. תחילה פורסם שמו של סרן ישראל שכנזי ז"ל והבוקר פורסם שמו של הקצין השני, רס"ן דביר ציון רווח ז"ל.

סמ"ר עידו שמיח ז"ל

סמ"ר עידו שמיח ז"ל

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
סגן שר החוץ האיראני, כאזם גריב-אבאדי
סגן שר החוץ האיראני: "אין כל תוכנית לאפשר גישה למתקנים ולחומרים הגרעיניים"

דורון פסקין

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אמיר קטאר, שיח' תמים בן חמאד אאל ת'אני, 16 ביוני 2026
קטאר תיכנס לתיק הלבנוני? ארה"ב בוחנת ערוץ עקיף מול חיזבאללה | פרשנות

יוני בן מנחם

יו"ר הפרלמנט האיראני, מוחמד באקר קאליבף, 21 ביוני 2026
קאליבף: "מזכר איסלאמאבאד הפך להצהרת הכישלון של אמריקה"

דורון פסקין

מנכ"ל הסוכנות הבין לאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), רפאל גרוסי, 8 ביוני 2026
ראש סבא"א: יתקיימו בדיקות של פקחי הסוכנות במתקני הגרעין באיראן

אורן שלום

בניין הקונגרס האמריקני בוושינגטון
הסנאט אישר החלטה לעצירת המלחמה עם איראן; טראמפ: "הצבעה מתוזמנת בצורה גרועה וחסרת משמעות"

אורן שלום

נשיא לבנון, ג'וזף עאון
נשיא לבנון עם חידוש השיחות עם ישראל: "לא נקבל אלא את סיום הכיבוש"

דורון פסקין

שתפו: