כניסה
הרשמה לניוזלטר

בנאום שנשא התייחס בכיר חמאס להפגנות בקמפוסים, לצורך לחסל את הציונים וקרא לעם הפלסטיני להמשיך את מה שהתחיל מיד לאחר ה-7 באוקטובר

דורון פסקין | 22 במאי 2024 | חדשות | 2 דק׳

ח’אלד משעל: “אנו מודים למבול הסטודנטים הגדול שיצא מהאוניברסיטאות האמריקניות, האירופאיות והמערביות, והגיע לכל מדינות האומה שלנו”

מנהיג חמאס בחו"ל ח'אלד משעל אמר בנאומו כי מלחמת "מבול אל-אקצא" טובה לאנושות, למוסלמים ולערבים, למדינותיהם, לביטחון והיציבות שלהם. את הדברים אמר באמצעות הקלטת ווידאו שנתן ב-18 במאי 2024 למשתתפי ועידת "מבול החופשיים", שאירח ארגון האחים המוסלמים באיסטנבול. סיכום דבריו של משעל פורסם בסקירה של ממר"י.

במהלך נאומו הודה משעל ל"מבול הסטודנטים הגדול" שהתפתח באוניברסיטאות במערב: "אנו מודים למבול הסטודנטים הגדול שיצא מהאוניברסיטאות האמריקניות, האירופאיות והמערביות, והגיע לכל מדינות האומה שלנו. אנו אסירי תודה על הרוח שהיינו עדים לה באומה שלנו, ובאנושות בכלל. אנו אסירי תודה לאנשים החופשיים של העולם. העולם משתנה. עזה שינתה את האזור ואת העולם. עזה חשפה את אצילות האנושות".

הוא הוסיף: "יש לנו הזדמנות להביס את ישראל, בעזרת אללה. יש לנו הזדמנות לפרק את המפעל הציוני. יש לנו הזדמנות לשנות את העולם, ולהפוך את פלסטין לברכה לאנושות, על ידי חיסול הציונים והמפעל החוטא שלהם".

בכיר חמאס חאלד משעל, 7 בדצמבר 2012 | צילום: MOHAMMED SABER/AFP via Getty Images

שתפו: