כניסה
הרשמה לניוזלטר

תשעה עיתונים מובילים בארה"ב, בהם הבוסטון גלוב ומגזין Time, ממשיכים לקבל כספים מעיתון של המפלגה הקומוניסטית הסינית. "אף חברה שבסיסה בארה"ב לא צריכה להיות שותפה במתן לגיטימציה למעשים הנתעבים של המק"ס"

קרן זריהן | 7 במרץ 2024 | חדשות | 3 דק׳

סנאטורים אמריקנים שלחו מכתב לתשעה עיתונים מובילים: סיימו את קשריכם עם שופר התעמולה של המשטר הסיני

שני סנאטורים אמריקנים מהמפלגה הרפובליקנית קוראים לכלי תקשורת בארה"ב לנתק את הקשרים עם עיתון צ'יינה דיילי (China Daily) בשפה האנגלית, שלדבריהם הוא שופר תעמולה של המפלגה הקומוניסטית הסינית (מק"ס). הסנאטור מרקו רוביו, סגן יו"ר הוועדה הנבחרת של הסנאט בנושא מודיעין וביון, והסנאטור צ'אק גרסלי, חבר בכיר בוועדת התקציב של הסנאט, שלחו מכתבים למנכ"לי "תשע חברות תקשורת שמקבלות כרגע כסף מצ'יינה דיילי", על פי הודעה לעיתונות מטעמם ב-4 במרץ.

חברות התקשורת אליהן נשלחו המכתבים הן: סיאטל טיימס, יוסטון כרוניקל, בוסטון גלוב, לוס אנג'לס טיימס, טיים (Time), USA Today, הפייננשל טיימס, סאן סנטינל ושיקגו טריביון.

"המאמצים של המק"ס לחדור למוסדות אמריקנים הם נרחבים, וכלי חדשות אינם חסינים בפני מאמצים אלו. צ'יינה דיילי הוא אחד הכלים המובילים של המק"ס להטות את התקשורת החדשותית בארה"ב על ידי הגברת המטרות והשאיפות של המפלגה", כתבו הסנאטורים והוסיפו כי העיתון הוא בבעלות מחלקת התעמולה של המק"ס ומופעל על ידיה.

עמדת מכירה של "צ'יינה דיילי" בוושינגטון | צילום: Daniel J. Macy / Shutterstock.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: