כניסה
הרשמה לניוזלטר

סוכנויות פדרליות בארה"ב מזהירות כי האקרים הקשורים לאיראן מנסים לפגוע במערכות מים בארה"ב, ובתעשיות אחרות המשתמשות בטכנולוגיה של חברת יוניטרוניקס הישראלית

יובל גומא | 3 בדצמבר 2023 | חדשות | 2 דק׳

ארה"ב: האקרים המזוהים עם איראן פורצים לתשתיות חיוניות המשתמשות בציוד "תוצרת ישראל"   

סוכנויות פדרליות בארה''ב מזהירות כי האקרים הקשורים לאיראן מנסים לפגוע במערכות מים בארה"ב, ובתעשיות אחרות המשתמשות בטכנולוגיה של חברת יוניטרוניקס הישראלית. סוכנויות אלה כוללות את ה-FBI, הסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות (CISA), הסוכנות לביטחון לאומי (NSA), ומערך הסייבר הלאומי של ישראל.

על פי ההודעה, האקרים המזוהים עם משמרות המהפכה האסלאמית (IRGC), המשתמשים בכינוי CyberAv3ngers, עסקו ב"פעילות סייבר זדונית" המכוונת לבקרים לוגיים (PLC) של חברת יוניטרוניקס. רכיבים אלה נמצאים בשימוש במערכות המים והשפכים של ארצות הברית ובתעשיות אחרות, ביניהן תעשיית האנרגיה, המזון ומהשקאות.

לפי התראת הרשויות, ההאקרים מבצעים את הפריצות לכל הפחות מאז ה-22 בנובמבר. לאחר השלמת הפריצה הם השאירו את ההודעה: "נפרצתם, לחסל את ישראל. כל ציוד 'תוצרת ישראל' הוא יעד חוקי של CyberAv3ngers". יצוין כי בחודש אפריל השנה השביתה מתקפת סייבר דומה מערכות השקיה של חברת יוניטרוניקס במספר שטחים חקלאיים בצפון הארץ. גם למתקפה זו צורפה אותה ההודעה.

התמונה מתוך אתר Unitronics

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: