כניסה
הרשמה לניוזלטר

זאת בנפרד מבית החולים אל-שיפא, שלדברי מנהל בית החולים, מוחמד אבו סלמיה, מתחמו הותקף כבר ארבע פעמים מאז עלות השחר

דורון פסקין | 10 בנובמבר 2023 | חדשות | 1 דק׳

משרד הבריאות הפלסטיני: צה”ל מכתר שלושה בתי חולים ברצועת עזה

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח הבוקר (שישי) כי טנקים של צה"ל נפרסו סביב בתי החולים לילדים אל-רנטיסי, אל-נסר ואל-עיון ברצועת עזה לאחר שהללו הופצצו קודם לכן. דובר משרד הבריאות בעזה, אשרף אלקודרה, אמר לאל-ג'זירה כי ישראל ביצעה הבוקר תקיפות אוויריות על אזורים בקרבת שלושת בתי החולים בו זמנית. לדבריו, התקיפה בבית החולים אל-רנטיסי יצרה דליקה בשטח בית החולים, אך היא כובתה.

לפי סרטונים ברשתות החברתיות, וכן לפי דיווח של העיתונאי עבדאללה מקדאד מערוץ "הטלוויזיה הערבית" השייך לקטאר, כלי רכב משוריינים של צה"ל נמצאים במתחם בית החולים אל-רנטיסי במערב העיר עזה, ומתקדמים גם בכיוון בית החולים אל-נסר הסמוך. מקדאד ציין גם שכלי רכב משוריינים של ישראל נמצאים במרחק של פחות מקילומטר ממתחם אל-שיפא, בית החולים הגדול ביותר ברצועת עזה. לדבריו, באזור הדרום-מערבי של העיר עזה, וברצועה המערבית בסמוך למתחם בית החולים אל-שיפא, מתנהלים קרבות בין ישראל למחבלי החמאס.

בתוך כך אמר היום מנהל בית החולים אל-שיפא, מוחמד אבו סלמיה, כי צה"ל תקף את מתחם בית החולים כבר ארבע פעמים מאז עלות השחר. לטענתו, אחד מיעדי ההפצצה הבוקר היה בניין מרפאות החוץ של בית החולים.

צילום מסך

שתפו: