כניסה
הרשמה לניוזלטר

במהלך פסטיבל שנתי של מפלגתה דיברה ג'ורג'יה מלוני על בעיית האסלאמיזציה של אירופה, והודתה בכישלונה לבלום את זרם המהגרים הבלתי חוקיים

דורון פסקין | 18 בדצמבר 2023 | גיאו-פוליטיקה | 2 דק׳

ראש ממשלת איטליה: קיימת "בעיית התאמה" בין התרבות האסלאמית לערכי המערב

ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'יה מלוני, אמרה כי קיימת "בעיית התאמה" בין התרבות האסלאמית לבין הזכויות והערכים של הציוויליזציה האירופית. דבריה התפרסמו בסרטון וידאו שעלה לרשת היום (שני).

את הדברים אמרה מלוני במהלך פסטיבל בן ארבעה ימים שאורגן על ידי מפלגת הימין השמרנית שלה, "האחים של איטליה", ובו השתתפו גם ראש ממשלת בריטניה רישי סונק והמיליארדר האמריקני אילון מאסק. "פסטיבל אטריו", הנקרא על שם גיבור הספר והסרט "הסיפור שאינו נגמר", מתקיים מדי שנה מאז 1998, ומוקדש לדיונים סביב שורה של נושאים כמו הגירה, סביבה, פשע מאורגן ועוד.

"אני מאמינה שיש בעיה של התאמה בין התרבות האסלאמית, או פרשנות מסוימת של התרבות האסלאמית, לבין הזכויות והערכים של הציוויליזציה שלנו", אמרה מלוני. "לא נעלם ממני שרוב מרכזי התרבות האיסלאמיים באיטליה ממומנים על ידי ערב הסעודית", הוסיפה. לדבריה, סעודיה היא מדינה המיישמת את חוקי השריעה, שמשמעותם "סקילה על ניאוף, עונש מוות על כפירה ועונש מוות על הומוסקסואליות".

ג'ורג'יה מלוני ב"פסטיבל אטריו" שארגנה מפלגתה, בו השתתף גם רישי סונאק, ראש ממשלת בריטניה | צילום: Franco Origlia/Getty Images

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: