הרכבות המהירות של סין מניבות תשואה נמוכה
כניסה
הרשמה לניוזלטר

ההשקעות האדירות בפיתוח מסילות ובניית רכבות מהירות בסין, גרמו לחובות אדירים שמשרד הרכבות הסיני מנסה לכסות באמצעות העלאת מחירי ההובלה

גאו זי-טאן | 12 במרץ 2013 | גיאו-פוליטיקה | 1 דק׳

הרכבות המהירות של סין מניבות תשואה נמוכה

משרד הרכבות הסיני העלה את מחירי ההובלה ברכבות. וואנג מנג-שו, חוקר מהאקדמיה הסינית להנדסה, מסר לכתב העתShanghai Securities News  כי ההכנסות מההובלה משמשות לסבסוד הגירעונות שנוצרו במערכת הרכבות המהירות לנוסעים. לדברי פרשנים רכבות הנוסעים המהירות לא הניבו את התשואות להן ציפו.

פרשנים בתחום התעשיה מעריכים שהעלאת המחיר תביא למשרד הרכבות הכנסות נוספות של 30 מיליארד יואן.

china-railway

רכבת מהירה עוזבת את תחנת הרכבת הונג-צ'יאו בשנחאי בעת נסיעת המבחן בשנת 2011 - צילום: ChinaFotoPress/Getty Images

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילון מאסק נושא דברים בבית הלבן , 11 בפברואר 2025
מאסק הודיע על הקמת מפלגה – לאן זה עשוי להתפתח?

אורן שלום

נשיא איראן מסעוד פזשכיאן והמנהיג העליון של איראן עלי ח'אמינאי
משטר האייתולות על פרשת דרכים: קריסת "וליאת אל-פקיה" אחרי מלחמת 12 הימים | פרשנות

יוני בן מנחם

טראמפ לצד חלק ממנהיגי מדינות ערב במהלך ביקורו במפרץ, 14 במאי 2025
חשש ברש"פ ובמדינות ערב שארה"ב תוותר סופית על רעיון שתי המדינות | פרשנות

יוני בן מנחם

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, 25 ביוני 2025
האם ארדואן ינסה למנוע נורמליזציה בין סוריה לישראל? | פרשנות

יוני בן מנחם

דן קיין, יושב ראש המטות המשולבים של ארה"ב, סוקר במסיבת עיתונאים את התקיפה האמריקנית בפורדו, 26 ביוני 2025
המרדף אחר האתר הסודי הבא של איראן

יובל גומא

עלי ח'מינאי, המנהיג העליון של איראן
האסטרטגיה הישראלית מול איראן אחרי "עם כלביא" | פרשנות

איל לוינטר

שתפו: