כניסה
הרשמה לניוזלטר

יוון היא ארץ יפהפייה שמציעה לתיירים את שלל סגולותיה – אפשר לבוא ולקחת בכל דרך. אחת הדרכים לגלות את החלק המסעיר יותר של מדינת האיים הזו היא באמצעות טיול ג’יפים ביוון. למה זה כל כך מתבקש? מה היתרונות של טיול ג’יפים ביוון ואיזה דברים מיוחדים במינם הוא יכול לזמן לנו – זה בדיוק מה שתוכלו לגלות בעוד רגע.

תוכן שיווקי | 18 בדצמבר 2018 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

טיול ג’יפים ביוון האחרת

יש אקרופוליס וטברנה על החוף ויש יוון אחרת

עם יד על הלב (וכוסית אוזו ביד) - מה עולה בראשכם כשאתם שומעים את המילה יוון? אקרופוליס, בוזוקי, טברנה על חוף ים זהוב, אי ועוד אי... רוב התיירים מכירים את "היוון הזאת", אבל יחד איתם תתפלאו לגלות שיש גם יוון אחרת, פחות תיירותית, יותר פראית ואותנטית ובעיקר הרבה יותר מסעירה ומרתקת. ביוון האחרת יש רכסי הרים מדהימים שביניהם כלואים אגמי טורקיז, יש מצוקים עוצרי נשימה ונהרות יפהפיים, מנזרים נידחים ומעניינים באותה מידה, כפרים שמחוגי הזמן נעצרו בין בתיהם הנטועים בלב חורשים טבעיים, טברנות מסורתיות שלא דומות לשום טברנה מתויירת שבה ביקרתם, תושבים מזן אחר, פסטיבלים סודיים שתיירים לא מכירים ועוד. כל אלה הם רק חלק ממאפייניה של יוון האחרת. אחת הדרכים לגלות את החלק הזה באישיותה של יוון היא במסע ג'יפים.

טיול ג'יפים ביוון – אם אתם צמאים לחוויה ולא רק לטיול

טיול ג'יפים ביוון ההררית, שרוח סיפורי המיתולוגיה עוד מרחפת בה,  מזמן חוויה לא שגרתית. מעבר להנאה העילאית שבנסיעת שטח באזורים מרהיבים, טיול כזה יוביל אתכם למחוזות נסתרים, שכף רגלם של תיירים עדיין לא שחקה. יש מקומות שלא ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת, וזו כבר סיבה טובה להיכנס לג'יפ ולדלג בין הרים ובין סלעים. טיולי ג'יפים ביוון מאפשרים לעבור בקלות מכפר ייחודי אחד למשנהו, לעצור כדי להתרענן ברפטינג באמצע, להשתהות לרגע כדי להתפעל מתצפית מרגשת, ללגום צ'יפורו אמיתי בטברנה מקומית, בקיצור - לחוש את יוון מהבטן. כדי להמחיש זאת, ריכזנו עבורכם מספר "דברים לא רגילים" שאפשר לעשות במסגרת טיול ג'יפים ביוון.

לבקר במנזרים התלויים על צוקי מטאורה

צוקי מטאורה האדירים הם פלא טבע שמתנוסס במחוז תסאליה כבר עשרות מיליוני שנים. החל מהמאה ה-14 התווסף גם הפלא האנושי בדמותם של מנזרים שתלויים ממש על ראש הצוק. מכיוון שאזור הצוקים אינו נגיש, הוא שימש כמסתור לנזירים מתבודדים שהגיעו למקום כבר במאה ה-11. עם הזמן הם הקימו את המנזרים ואט אט גם שכללו את דרכי הגישה אליהם. מתוך 24 מנזרים תלויים שהוקמו, כיום יש רק 6 פעילים. במהלך טיול ג'יפים אפשר לעבור ביניהם ולנשום את העבר. מומלץ לבקר בעיקר במנזר מגאלו מאורו, הידוע שבמנזרי מטאורה, להתרשם מציורי הקיר שהשתמרו מהתקופה הביזנטית ומעבודות רקמת הזהב, ולבקר במוזיאון שבמנזר. מנזר מעניין נוסף הוא איאס טריאדוס המאופיין באווירה קדמונית, ואף היווה תפאורת רקע דרמטית לאחת הסצנות בסרט ג'יימס בונד "לעינייך בלבד".

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
העיקר שתהיה מאושר. ואולי דווקא לא?

דינה גורדון

״אי אפשר לרדוף אחרי האושר, לאדם חייבת להיות סיבה בשביל להיות מאושר״, אמר ויקטור פרנקל לפני שבעים שנה. האם זה נכון גם היום ומה מטרת החיים?

פרשנות: המעורבות בפעילות טרור צריכה להוביל לפירוק אונר”א

יוני בן מנחם

בידי מערכת הביטחון הישראלית מצויות הוכחות למעורבות של אונר"א בפעילות הטרור של חמאס ברצועת עזה: פירים של מנהרות, אמצעי לחימה וחומרי הסתה נגד ישראל שנמצאו בבתי ספר של הארגון. הדרג המדיני צריך להכריע כיצד לפעול

כלים להישרדות בגיהינום וביום-יום

דינה גורדון

המתנה שאדית אגר מצאה במקום הכי גרוע בעולם

כל דור וה”זמלווייס” שלו

גלית דהן קרליבך

קורותיו של "האיש שזעק אמת" וסיים את חייו בכותונת משוגעים

האם פוטין יכריז מלחמה על אוקראינה?

צוות אפוק

1. בימים האחרונים מופצת בתקשורת, גם הישראלית, הידיעה לפיה ב-9 במאי, הנחשב "יום הניצחון על גרמניה הנאצית" – יכריז פוטין מלחמה על אוקראינה. עד היום הוגדרה הפלישה בתור מבצע, ונאסר על תושבי

“במחילות הרצח בעזה, כוחותינו מצאו עותקים של מיין קאמפף של היטלר”

צוות מגזין אפוק

סיכום מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו

שתפו: