כניסה
הרשמה לניוזלטר

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

צוות מגזין אפוק | 24 בינואר 2024 | חדשות | 7 דק׳

סמוטריץ': קטאר לא תהיה מעורבת בכי הוא זה בנעשה בעזה ביום שאחרי המלחמה

23:50 - שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב ב-X לנושא קטאר וכתב: "קטאר היא מדינה תומכת טרור ומממנת טרור. היא הפטרונית של חמאס והיא אחראית במידה רבה לטבח שביצע חמאס באזרחי ישראל. היחס של המערב כלפיה צבוע ומבוסס על אינטרסים כלכליים פסולים. המערב יכול וצריך להפעיל עליה מנופים חזקים בהרבה ולהביא לשחרור החטופים באופן מידי". סמוטריץ' הוסיף בתגובה נוספת: "דבר אחד ברור: קטאר לא תהיה מעורבת בכי הוא זה בנעשה בעזה ביום שאחרי המלחמה".


21:29 - דובר משרד החוץ הקטארי, ד"ר מאג'ד אל אנסארי, פרסם הערב הודעה חריפה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והאשים אותו בהתבטאויות "חסרות אחריות" ו"הרסניות" כלפי המאמצים להגיע לעסקת שחרור חטופים נוספת. ההודעה הקטארית באה בעקבות הפרסום בערוצי החדשות על התבטאויות שיוחסו לנתניהו במהלך פגישה מוקדם יותר השבוע עם משפחות החטופים ולפיהן לא מספיק לחץ מופעל על קטאר מצד האמריקנים כדי שזו תלחץ על חמאס. על פי הפרסומים, נתניהו גם אמר כביכול שמבחינתו קטאר אינה שונה בהתנהגותה מהאו"ם ומהצלב האדום – שני ארגונים שאינם זוכים ל הערכה חיובית בירושלים מאז החלה המלחמה ב-7 באוקטובר.


19:03 - צה"ל תקף בתקיפה משולבת של מטוסי קרב של חיל האוויר וארטילריה מספר תשתיות טרור ומבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב יארון שבדרום לבנון. נוסף על כך, צה"ל תקף במהלך היום במספר מוקדים להסרת איום בדרום לבנון באמצעות ירי ארטילריה ומרגמות.

צילום: דובר צה"ל

שתפו: