כניסה
הרשמה לניוזלטר

שנת 2020 תיזכר לנו ככזו ששינתה את חיינו בכל התחומים אך בעיקר מעצם היותה שנת הקורונה, הריחוק החברתי ואיך לא, מלכת הדיגיטל – והאפליקציות. לפניכם כמה מהן שכבשו את ליבם של המשתמשים ברחבי העולם ובישראל

שולי הלוי | 31 בינואר 2021 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

החיים ביישומון: האפליקציות שכבשו את 2020

השנה האחרונה התאפיינה בשינויים רבים כשמגפת הקורונה והסגרים ברחבי העולם השפיעו בצורה ניכרת גם על האופן שבו אנו משתמשים באינטרנט בכלל ובאפליקציות בפרט. חיבור לתשתית אינטרנט מהיר הפך למצרך של ממש כמו נייר טואלט ואי אפשר לדמיין איך היינו עוברים את התקופה המתאגרת הזו בלעדיהם. משבר הקורונה אולי הפנה את תשומת ליבנו לחשיבותו של אינטרנט מהיר, חזק ואיכותי בחיינו, אבל כבר ב-2016 הוכר כזכות אדם בסיסית. באותה השנה אישרה העצרת הכללית של האו״ם החלטה רשמית של מועצת זכויות האדם בארגון לפיה הגבלת הגישה לאינטרנט מהווה הגבלה של חופש הביטוי בפרט וזכויות אדם בכלל.

אבל בעוד שב-2016 היו כ-2.5 מיליארד מחזיקי טלפונים חכמים בעולם, עמד מספרם אשתקד על 3.5 מיליארד, כ-44.87% מכלל האוכלוסיה. הגידול במספר המשתמשים הפוטנציאליים הביא לצמיחה של מספר האפליקציות כאשר רק בשנה החולפת, רשמו כמה מהן זינוקים חדים. בין המובילות ברשימה ישנה אפליקציית שיתוף הסרטונים הסינית טיקטוק, שרשמה ב-2020 את מספר ההורדות הגבוה בעולם.

באילו אפליקציות נוספות השתמשו כלל משתמשי העולם ומה קורה אצלנו כאן, בישראל? הנתונים לפניכם.

צילום: Shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
משמרות המהפכה תרגלו התקפה על בסיס חיל האוויר פלמחים

דורון פסקין

התקשורת האיראנית דיווחה על סימולציה של מתקפה צבאית משולבת, שבה שוגרו טילים מהיבשה והים לעבר מה שכונה "בסיס חיל האוויר הגדול ביותר בישראל"

שותפו של ברק הוא עבריין מין. אבל שותפיהם של יתר הפוליטיקאים גרועים לא פחות

איל לוינטר

בחודש שעבר נודע שאחד משותפיו של אהוד ברק, לשעבר ראש ממשלת ישראל, הוא פדופיל מורשע בשם ג'פרי אפסטין. אפסטין החזיק על אי פרטי

דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד האסלאמי: "הארגון שיקר שרקטה ישראלית פגעה בבי"ח 'אלמעמדאני' בתחילת המלחמה"

אורן שלום

צה"ל פרסם הערב תיעוד מחקירתו לאחר שנעצר בבית החולים שיפאא'

ביישובי הדרוזים בגולן מוקמות לראשונה כיתות כוננות

יובל גומא

בשונה מהדרוזים בגליל, רק מעטים מהדרוזים בגולן מתגייסים לצבא, וגם אלו שמגויסים חוששים ללכת עם מדים, אומר ראש מועצת מסעדה. אבל אירועי 7 באוקטובר גרמו להם להבין שהם חייבים להתכונן להגן על עצמם. "זהו צעד מאוד חשוב לקידום נושא הגיוס לצה''ל של התושבים הדרוזים בגולן"

כיצד להחליט מהו הדבר הנכון לעשות?

איל לוינטר

עשרים אנשים עומדים למות ביריות בדקות הקרובות. למזלכם, ניתנת לכם הזדמנות לעשות משהו – אם תהרגו בעצמכם אדם אחד, תצילו את כל היתר. מה תעשו? החשיבה הקלאסית מציעה תשובה

מיהו המהנדס שמאחורי הטכנולוגיה המתקדמת בעולם?

רקפת תבור

מתברר שהטכנולוגיה המתקדמת בעולם מסתתרת בתאים שלנו. איך היא פותחה? והאם תורת האבולוציה של דרווין מסוגלת להסביר את זה או שדרושה תיאוריה חדשה?

שתפו: