כניסה
הרשמה לניוזלטר

הדרך חשובה לא פחות מההגעה ליעד, בטח כאשר מדובר בבטיחות הנסיעה. תכירו 5 אפליקציות שיסייעו לכם…

תוכן שיווקי | 14 במאי 2023 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

טכנולוגיה למען נהיגה בטוחה

הדרך חשובה לא פחות מההגעה ליעד, בטח כאשר מדובר בבטיחות הנסיעה. תכירו 5 אפליקציות שיסייעו לכם להגיע ליעד – ולעשות את זה בבטחה.

בשנים האחרונות תחום הבטיחות לרכב צובר תאוצה, עם מגוון אמצעים מתקדמים שנועדו להגדיל את בטיחות הנהיגה: ממצלמות ועד רדארים וחיישנים מתקדמים. לצד אמצעים אלה, גם הטלפון שלנו תורם את חלקו עם מבחר הולך וגדל של אפליקציות המסייעות ליצירת חוויית נהיגה בטוחה יותר. הנה כמה מהאפליקציות שכדאי להכיר (האפליקציות מוצגות בסדר רנדומלי וללא סדר חשיבותן).

מירי: עוזרת קולית – לשים סוף להסחות דעת מסוכנות

את זה שהשימוש בטלפון הסלולרי במהלך הנהיגה מגדיל את הסיכון לתאונה, רובנו יודעים. אך מחקר שפורסם בשנת 2018 ע"י הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ¹ממחיש עד כמה השימוש בטלפון יכול להיות הרסני: לפני המחקר, שימוש בטלפון תוך כדי נהיגה מגדיל את הסיכוי לתאונת דרכים פי 10, זאת בין היתר בעקבות הסטת העיניים מהכביש לפרקי זמן ארוכים, אי שמירת נתיב וזמן תגובה מאוחר להתרחשויות בדרכים.

את הסחות הדעת הטלפוניות מנסות להקטין אפליקציות עזרה קולית. אחת מהן היא מירי, עוזרת קולית חכמה שנועדה לסייע לכם לעשות דבר אחד מרכזי: להתרכז בנהיגה, ולשים בצד את הסחות הדעת המסוכנות. והכול בעברית. עם מירי אפשר לנהל את השיחות, ההודעות, הניווט, המוזיקה ופעולות נוספות באמצעות פקודות קוליות. אפשר אפילו להאזין ולשלוח הודעות טקסט , ולהאזין למוסיקה ופודקאסטים מספוטיפיי. בנוסף, אפשר להגדיר שהאפליקציה תתחיל לפעול באופן אוטומטי ברגע שהיא תתחבר לבלוטות' של הרכב שלכם.

כמו מירי, אפשר למצוא בחנות האפליקציות כאמור עוזרות או עוזרים קוליים נוספים שיאפשרו לכם לנהוג בלי להתקרב למסך.

GreenRoad Drive: מאמן נהיגה צמוד

למרות שהטכנולוגיה מסייעת לצמצום טעויות שגורמות לתאונות, לגורם האנושי עדיין יש חלק מכריע בהיווצרותן. GreenRoad Drive מנסה לצמצם את מרווח הטעות, באמצעות מאמן נהיגה אישי שמנתח פרמטרים כמו התנהגות הנהג ומידע מבוסס מיקום. בעזרת המידע שמתקבל, האפליקציה מעניקה לנהג פידבקים וויזואליים וקוליים תוך כדי נהיגה. גם אחרי הנסיעה, הנהג יכול לצפות בסיכום הנסיעה והניקוד שהוא קיבל, כדי ללמוד ולשפר את הנסיעות הבאות. באופן הזה האפליקציה מסייעת לנהגים וגם למנהלי ציים לעודד נהיגה בטוחה ויעילה יותר.

Life360: עידוד נהיגה בטוחה בקרב נהגים צעירים

לא משנה כמה אחראי הילד שלכם, סביר להניח שמתגנבת ללב דאגה ברגע שהוא עולה על הכביש. רוצים לעודד אותו לנהוג בצורה בטוחה, ועל הדרך לדעת היכן הוא נמצא? עם Life360 זה אפשרי: האפליקציה עוקבת בזמן אמת אחרי המיקום של הילד, והרבה מעבר. בעזרת האפליקציה אפשר לדעת איך הוא נהג, האם הוא נסע במהירות גבוהה או עצר בפתאומיות, האם הוא האיץ בפתאומיות או סימס במהלך הנהיגה. האפליקציה אפילו יכולה לזהות ולהתריע במקרה של תאונה. ל- Life360 יש גרסה חינמית וגרסאות בתשלום, שכוללות תכונות פרמיום.

FIXED: למה הנורה ברכב נדלקה?

זה לא קורה הרבה, אבל כשאחד מאורות המנוע נדלקים, זה יכול להיות מלחיץ. FIXED מנסה לתת לסיטואציות האלה מענה: בעזרת רכיב ייעודי שמותקן ברכב תוך שניות ואפליקציה ייעודית, הפתרון של FIXED מתרגם את מה שהרכב מנסה להגיד לכם. בין היתר בעת תקלה, האפליקציה תציג הסבר פשוט שלה כדי שתדעו מה השתבש. בנוסף, האפליקציה מציגה התראות אוטומטיות על טיפולים תקופתיים והחלפת שמן, ואפילו מציגה את מצבם של חלפים חשובים (כגון מצבר, מגבים, צמיגים ובלמים) כדי שתוכלו לדעת מתי הגיע הזמן להחליף אותם.

אפליקציית הפניקס צעיר: גם ביטחון, גם חיסכון

את זה שאפשר לרתום את כוחן של האפליקציות לצורך נהיגה בטוחה יותר, כבר הבנו. אך בעזרת אפליקציית "הפניקס צעיר" אפשר גם להגדיל את בטיחות הנסיעה של הנהג הצעיר – וגם לחסוך עד אלפי שקלים בשנה עבור ביטוח הנהג הצעיר.

אם עד לפני מספר שנים הוספת ביטוח נהג צעיר לביטוח הרכב של ההורים הייתה כרוכה בהתייקרות משמעותית של הפוליסה, ביטוח "נהג צעיר" של הפניקס שינה את התמונה. זאת באמצעות בנק קילומטרים אישי המופעל בעזרת האפליקציה הייעודית, בשיטת "לא נסעת, לא שילמת". לצד היכולת לחסוך אלפי שקלים מדי שנה, אפליקציית "הפניקס צעיר" מעודדת נהיגה בטוחה באמצעות טכנולוגיה, שכוללת בקרת הורים על תרבות הנהיגה של הנהג הצעיר ותיעוד מלא של נסיעותיו.

הפתרון שמגן על הכיס ברגע האמת

לא משנה באיזה מהאפליקציות שסקרנו אתם מתכוונים להשתמש, על דבר אחד אסור לוותר: לרכוש ביטוח מקיף , שיאפשר לכם לנהוג בראש שקט. ביטוח מקיף נועד לספק הגנה במגוון רחב של תרחישים – מגניבת הרכב או פריצה ועד נזקי רכוש שנגרמו לרכב שלכם או לרכוש צד שלישי בעת תאונה. ההגנה שמספק ביטוח מקיף לרכב במגוון רחב של תרחישים משמשת כמטריית הגנה שבמידת הצורך, יכולה לשמור על הכיס מפני הוצאות כספיות משמעותיות. כך למשל ביטוח מקיף של הפניקס כולל מעטפת נרחבת, לרבות ביטוח צד ג' עם גבול אחריות בגובה 2 מיליון ₪.

עכשיו כשיש לכם את המידע הנחוץ בנוגע לאפליקציות והביטוח המקיף, ההגה הידיים שלכם. מאחלים לכם נסיעה טובה ובעיקר – בטוחה.

¹דוח ועדת סמארטפון 2018

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
לוחמי עוצבת הקומנדו חיסלו למעלה מ-100 מחבלים בח'אן יונס בשבוע האחרון; חיל האוויר תקף בלבנון

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

"השדים" ששולטים במדע

דינה גורדון

האם שדים מודרניים קשורים בחידושים טכנולוגיים ידועים? ג'ימנה קאנאלס, פרופ' להיסטוריה של המדעים, התחקתה אחר ההיסטוריה של השימוש בשדים במחקרים ובחידושים טכנולוגיים ידועים, וניסתה להבין האם הם מיטיבים או מזיקים לנו

לראשונה באוסטרליה: איסור על מכירה וקידום של סמלים נאציים והצדעה נאצית

קרן זריהן

ההחלטה התקבלה על רקע זינוק באחוזי התקריות האנטישמיות ועל רקע התקבצות של קבוצות המצדיעות במועל יד

ידע של מומחה

יניב ניצן

על הקשר בין כדורגל, שחמט והחלטה שיכולה להציל חיים

פרשנות: ממשלת ישראל עלולה לשלם בטווח הארוך מחיר משמעותי על התמיכה האמריקנית בה

איל לוינטר

רקע בעקבות מתקפת ה-7 באוקטובר הודיע הנשיא ג'ו ביידן כי ארה"ב תומכת באופן חד משמעי בישראל. ביידן

עקצוצים של גאונות

מאיה מזרחי

הסיפור שלפניכם נכתב מפרי דמיונה של המחברת, אך הוא מבוסס על אירועים שקרו במציאות, כולל עדויות וראיונות של האמנים וחבריהם

שתפו: