כניסה
הרשמה לניוזלטר

תסמונת הקן המתרוקן הופכת להזדמנות לשינוי במקום לפוטנציאל למשבר, את התובנה הזו השכילה להבין קבוצת הנדל"ן אורנים שפיתחה קונספט מגורים חדשני במיוחד עבור בני ה-60 פלוס ומציעה לכם הצעה שקשה לסרב לה, להשקיע בעצמכם.

תוכן שיווקי | 14 במרץ 2023 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

ההשקעה הטובה ביותר שלא יספרו לכם עליה

"העולם שייך לצעירים", את הביטוי שלו אנחנו רואים יותר ויותר, בימינו זה בולט יותר מתמיד. ואולי לא מן הנמנע, שהמגמה פועלת גם בכיוון ההפוך, אנחנו מרגישים צעירים לאורך שנים ארוכות, גם כשהנרות על העוגה רבים מכדי שנוכל לכבות את כולם בבת אחת.

את השינוי המרענן הזה בחברה האנושית, הפכה קבוצת הנדל"ן אורנים לקונספט הכי חדשני בענף. CLUB 65, רשת של מגדלי יוקרה הכוללים מגוון רחב של מתחמי ספורט ובריכות, תרבות ופנאי, טרקלין עסקים ומתחמי עבודה, מתחמי אירוח מגוונים,  שירותי אחזקה וניקיון לדיירים, ומבחר גדול במיוחד של טיפוסי דירות שונות שמותאמות במיוחד לזוגות ויחידים בגילאי ה-60 ומעלה, "הכל התחיל בכלל מזה שתכננו להקים מתחם של  דיור מוגן במודל המוכר. עשינו קבוצות מיקוד, ודווקא שם קיבלנו פידבקים מאנשים שהוריהם המבוגרים היו כביכול קהל היעד שאמרו לנו 'אתם צוחקים? אנחנו רוצים לגור פה'. כך פיצחנו את הקונספט של קלאב 65", מסבירה שירה אורן נחמיאס משנה למנכ"ל קבוצת אורנים.

כדי להתחיל לנסות ולהגדיר את מתחמי המגורים החדשים של קבוצת אורנים, "לא דיור מוגן" היא התחלה טובה. לא, לא מדובר מתחמים סגורים ומסוגרים לסביבה החיצונית, מקום שבו אנחנו יכולים לשכן את ההורים המבוגרים ולדעת שמישהו אחר ידאג להם. הקלאב מתוכנן כך שיהווה מרכז עסקים ובילויים שמיועד לאוכלוסייה מגוונת. ועוד שינוי מרענן, הוא הפתיחות. למרות שאת האפשרות לרכוש דירה בבניין מעניקים רק לאנשים בני 60 פלוס, המרחבים הציבוריים, כמו מתחם הספורט והבריכה וחדרי הישיבות ומתחמי האירוח, ההרצאות ומרכזי הבילוי והחברה, פתוחים גם לחברי קלאב צעירים יותר, שיכולים להירשם כמנויים.

מתחמי הפרויקטים ממוקמים תמיד במרכזי הערים, ובערי החוף הם גם יצפו לים, דוגמת המתחם בראשון לציון, שיאוכלס בחודשים הקרובים וממוקם סמוך לקו החוף ולמתחם האלף, "המתחמים שלנו ממוקמים תמיד במקום מרכזי וקרוב למרכז עסקי או תיירותי שמושך אליו קהל, בדיוק מתוך ההבנה שאנחנו רוצים לפתוח מקום שימשוך אנשים מגילאים ורקעים מגוונים".

אז מה תמצאו במתחמי המגורים והעסקים של Club 65? לצד מתחם המגורים יש גם  טרקלין עסקים וחדרי ישיבות וזום לקיום פגישות, מתחמים לאירוח בני משפחה וחברים וחדר כושר, 2 בריכה חיצונית ובריכת ילדים צופות לים, בריכה מקורה וג'קוזי מתחם ספא וחדרי טיפולים ואולם אירועים . ויותר חשוב, המתחם מספק גם חיי חברה ותרבות עשירים עם הרצאות, חוגי ספורט וחוגים אחרים ומגוון רחב של אפשרויות בילוי וההעשרה. מועדון אקסקלוסיבי למי שרוצים להתחיל ליהנות מהחיים. לרשות דיירי המתחם עומדים עוד שירותים, רבים כגון, ניקיון שבועי ותחזוקה של הדירות, והשטחים הציבוריים, "אם למשל אתה נתקע עם הרכב, אתה לא צריך להתחיל להתעסק בעניינים בירוקרטיים. לכל מתחם יש קונסרייז' שמטפל בדיוק בעניינים כאלה. הוא יגיע לאן שצריך וידאג לכל מה שצריך", מסכמת אורן נחמיאס.

המגורים במתחם הם לא השקעה בנדל"ן, אלא מהפך בלייף סטייל, ההשקעה פה היא בעצמכם מתוך בחירה מודעת, "אנחנו פונים לאנשי עסקים ולאנשים שמבינים שאחרי שהם דאגו לילדים והשקיעו בקריירה, הגיע הזמן להשקיע ברווחה האישית. יש לנו גם לא מעט עולים חדשים, שהגיעו לפה בעקבות הילדים והנכדים. והם מרוויחים פעמיים, כי מעבר למתחם, הם גם נכנסים לקהילה". תפיסת המגורים שלנו ב-Club 65 מתאימה לכל לקוח את הדירה המתאימה בדיוק כמו חליפה מושלמת שנתפרה לפי צרכיו והתקציב העומד לרשותו ולכן יש יותר מ-30 טיפוסי דירות שונים ומגוונים. " יש כאלה שמחפשים דיור יותר צנוע מתוך מחשבה להשאיר ירושה לילדים, יש כאלה שמחפשים דירות עם שני חדרי מאסטר כי הם מארחים הרבה את הילדים והנכדים. ויש לנו אפילו זוגות פרודים שמגיעים לפה ביחד וגרים ביחידות נפרדות, את המפגשים המשפחתיים והבילויים עם הנכדים הם עושים ביחד, כל המשפחה מבלה בבריכה".

הצטרפות למגורים במתחם הינה בקונספט כלכלי של תשלום פקדון על זכות שימוש בדירה שבחרת לגור בה, וכל חודש דמי אחזקה על כל השירותים\פסיליטיס שאתה מקבל במקום.

לדוגמאהחל מ-2,200,000 ₪ בדירת 2 וחצי חדרים ודמי אחזקה של  כ-9,000 ₪ ליחיד.

אז הנה, יש לנו עוד מחשבה מרעננת. הזכות והאפשרות להשקיע בעצמנו. בלי שיקולי מה יגידו והאם מגיע לי. פשוט קופצים ראש לתוך בריכת החיים הטובים, פתאום, תסמונת הקן המתרוקן לא נשמעת גרועה כל כך.

לפרטים נוספים לחצו כאן למעבר לאתר הפרוקיט 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
המהפכה הבאה בעולם השחמט

יניב ניצן

על ילדי פלא, טריקים של קוסמים ופרשנויות של שחמטאים

כיצד פועל המזל?

מאיה מזרחי

האם כל אחד יכול להצליח אם רק יתאמץ מספיק, יפתח כשרון או "יעשה את הדבר הנכון"? ומדוע בספרי אגדות מייחסים מזל בעיקר לטיפשים, לתמימים ולטובי לב?

ישראל במלחמה: דיווח מתעדכן – 11 באוקטובר

צוות מגזין אפוק

יום חמישי של לחימה – עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

הקרב של טראמפ על הזכות להשתתף בבחירות לנשיאות ארה"ב עובר לבית המשפט העליון

דורון פסקין

בית המשפט העליון של קולורדו פסל את טראמפ מהתמודדות בבחירות לנשיאות ארה"ב, בשל חלקו לכאורה באירועי הקפיטול ב-6 בינואר 2021. יו"ר הוועדה הלאומית הרפובליקנית: "התערבות בבחירות"

"כוח צה"ל זיהה בשוגג שלושה ישראלים חטופים כאיום. כתוצאה מכך הכוח ירה לעברם והם נהרגו" – סיכום הצהרת דובר צה"ל

צוות מגזין אפוק

• אני מבקש לעדכן את הציבור

מוֹ-דְזְה: פציפיזם ואהבה אוניברסלית

בן קמינסקי

הייתה זו תחילתה של תקופת "המדינות הלוחמות" בהיסטוריה הסינית. סין הייתה מפולגת למדינות קטנות רבות שלחמו זו בזו כדי להגדיל את שטחיהן, והחברה הייתה בכאוס. השליטים חיפשו אנשים מוכשרים

שתפו: