כניסה
הרשמה לניוזלטר

עבור רבים עבודה בחברת הייטק מסודרת ומאורגנת היא חלום ילדות של ממש. אנשים לא מעטים שואפים…

תוכן שיווקי | 31 בינואר 2022 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

מפתחים? בהייטק מחפשים אתכם

עבור רבים עבודה בחברת הייטק מסודרת ומאורגנת היא חלום ילדות של ממש. אנשים לא מעטים שואפים להתברג אל חברות ההייטק השונות על מנת להתחיל להרוויח סכומי כסף טובים שיאפשרו להם לחיות ברמת חיים נאותה. כך, בזכות משכורות נאות ניתן לטוס לחו"ל לעתים קרובות יותר, להשיג משכנתא משתלמת או להירשם ללימודים מתוך ההנאה שבלימוד. אך אל עולם ההייטק לא הולכים רק בשביל כסף, אלא ובעיקר בעקבות עניין רב. יש אנשים שנושמים את תחום הפיתוח והתכנות. הם מעוניינים להשתלב בחברות הגדולות כדי לפתח משהו חדש ולהפוך את העולם למקום טוב יותר.

מפתחים מבטן ומלידה? מחפשים אתכם

יש אנשים שכבר מגיל צעיר מאוד יודעים שהם רוצים להיות מפתחים. עד כדי כך שהדבר הראשון שהם עושים כאשר הם מסיימים צבא או שירות לאומי הוא להירשם ללימודי הנדסת תוכנה. ואכן משרות software engineer הן מבין המשרות המבוקשות יותר נכון להיום. המפתחים הם אנשים שיודעים שפות תכנות רבות, והם אלה האחראיים לעבוד על פרויקטים מגוונים. יש מפתחי WEB המשדרגים אתרי אינטרנט, אחרים מפתחים בשפות תכנות כמו פייתון או שפת C ויש מפתחי Full Stack השולטים במגוון רחב של טכנולוגיות ויכולים לפתח אפליקציות ותוכנות בהתאם לביקוש. לפיכך, רואים הרבה משרות דרושים full stack, שכן חברות לא מעטות מחפשות מפתחים יצירתיים וכל יכולים שמסוגלים בהחלט לפתח את החברה. מפתחים אלה ואחרים מבוקשים  עושים חיל בכל מקום שאליו הם מתקבלים.

האם כדאי להיות מפתח בישראל?

אחת השאלות המשמעותיות ביותר שאותה שואלים הישראלים היא האם כדאי להיות מפתח בישראל של ימינו. ובכן, לאור הביקוש הרב ומודעות דרושים מפתחים מנוסים, התשובה מובנת מאליה. כל מי שבוחר להיות מפתח, נהנה משורה ארוכה של יתרונות שכדאי להכיר מקרוב:

freepik

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
הכוכב המסתורי בגלקסיה

רקפת תבור

אף אחד לא מצליח להסביר מה קורה על כוכב KIC 8462852. אפשרות שנבדקת כיום ברצינות מפתיעה היא שאולי "מבנה על" חייזרי עצום מסתיר את אור הכוכב וגורם לתצפיות החריגות שמגיעות ממנו

צה"ל: מורים ברצועת עזה היו פעילים בחמאס; חיל האוויר תקף מטרות חיזבאללה בלבנון

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

רוסיה ביצעה ניסוי של טיל בליסטי בעל יכולת גרעינית, ששוגר מצוללת

דורון פסקין

הטיל Bulava מסוגל לשאת עד 10 ראשי נפץ גרעיניים למרחק של למעלה מ-8000 ק"מ

בלינקן: נעביר לאוקראינה 520 מיליון דולר כדי שתייצר אנרגיה נקייה

קרן זריהן

העברת הכספים לאוקראינה היא רק אחד מצעדי האקלים שנוקט ממשל ביידן. באפריל הודיע הנשיא האמריקני כי הוא מתחייב להפוך כל רכב בצבא לידידותי לאקלים

פרשנות: מדוע לבנון תקועה פוליטית, ומה יוכל להוציא אותה מזה

איל לוינטר

המדינה תקועה פוליטית. אלה התרחישים העומדים על הפרק

קבוצת גבאי ובניין וסביבה, החלו בהקמת פרויקט פינוי בינוי ברחוב השר משה ברמת-גן

תוכן שיווקי

פרויקט המגורים החדש יכלול 24 דירות שיבנו במקומן של 8 יחידות דיור ישנות שנהרסו

שתפו: