כניסה
הרשמה לניוזלטר

שנת 2020 תיזכר לנו ככזו ששינתה את חיינו בכל התחומים אך בעיקר מעצם היותה שנת הקורונה, הריחוק החברתי ואיך לא, מלכת הדיגיטל – והאפליקציות. לפניכם כמה מהן שכבשו את ליבם של המשתמשים ברחבי העולם ובישראל

שולי הלוי | 31 בינואר 2021 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

החיים ביישומון: האפליקציות שכבשו את 2020

השנה האחרונה התאפיינה בשינויים רבים כשמגפת הקורונה והסגרים ברחבי העולם השפיעו בצורה ניכרת גם על האופן שבו אנו משתמשים באינטרנט בכלל ובאפליקציות בפרט. חיבור לתשתית אינטרנט מהיר הפך למצרך של ממש כמו נייר טואלט ואי אפשר לדמיין איך היינו עוברים את התקופה המתאגרת הזו בלעדיהם. משבר הקורונה אולי הפנה את תשומת ליבנו לחשיבותו של אינטרנט מהיר, חזק ואיכותי בחיינו, אבל כבר ב-2016 הוכר כזכות אדם בסיסית. באותה השנה אישרה העצרת הכללית של האו״ם החלטה רשמית של מועצת זכויות האדם בארגון לפיה הגבלת הגישה לאינטרנט מהווה הגבלה של חופש הביטוי בפרט וזכויות אדם בכלל.

אבל בעוד שב-2016 היו כ-2.5 מיליארד מחזיקי טלפונים חכמים בעולם, עמד מספרם אשתקד על 3.5 מיליארד, כ-44.87% מכלל האוכלוסיה. הגידול במספר המשתמשים הפוטנציאליים הביא לצמיחה של מספר האפליקציות כאשר רק בשנה החולפת, רשמו כמה מהן זינוקים חדים. בין המובילות ברשימה ישנה אפליקציית שיתוף הסרטונים הסינית טיקטוק, שרשמה ב-2020 את מספר ההורדות הגבוה בעולם.

באילו אפליקציות נוספות השתמשו כלל משתמשי העולם ומה קורה אצלנו כאן, בישראל? הנתונים לפניכם.

צילום: Shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ללמוד מגאוני השחמט: למצוא את הגורילה

צוות מגזין אפוק

בקבלת החלטות בתנאי אי ודאות, בשחמט ובחיים, חשוב לשים לב לגורילה

ביקור גנץ בוושינגטון: "יש פה ניסיון אמריקני לקדם מדיניות בדרכים אחרות"

אורן שלום

שי הר צבי, ראש תחום הזירה הבינלאומית והמזרח התיכון במכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS) באוניברסיטת רייכמן, אומר כי ביקורו של גנץ בוושינגטון מעביר מסר מצד הממשל האמריקני של חוסר אמון בראש הממשלה, והוא "ביטוי לפערים המתרחבים בין הממשל האמריקני לישראל"

חיל האוויר תקף כ-80 מטרות ביממה האחרונה ברצועת עזה

צוות מגזין אפוק

צה"ל מסר כי בפעילות המבצעית ברצועה חוסלו מחבלים רבים ואותר נשק רב

חיזוי תמונות פנים של חשודים מתוך ה-DNA שלהם, דרכונים מבוססי מידע גנטי ברוסיה, והפיכתה של ישראל למאגר גנטי לניסויים

מאיה מזרחי, רקפת תבור

עתיד השליטה הגנטית כבר כאן - הטכנולוגיה שמשתלטת על החיים שלנו, והסכנות שמאחוריה

האפיפיור עושה עסקה עם השטן

איל לוינטר

פרנציסקוס מוכר "שטרות מחילה" למפלגה הקומוניסטית – טוב לא יצא מזה

"למה אין אצלכם 50 אחוז נשים?"

הדס סלונים

לפני מספר חודשים הפקנו את ערב הגאלה השנתי של "אפוק טיימס", אירוע חגיגי שמלווה בארוחת ערב, מינגלינג וכמובן תוכן מרתק. מכיוון שידענו שיגיעו לאירוע מנכ"לים ובעלי עסקים, חשבנו על תוכן שיוכל

שתפו: