הרשמה לניוזלטר

כנס Next Case 2019 שיתקיים ב-11 לדצמבר, יציג 30 מקרי מבחן מהשטח שילמדו איך עושים שיווק יעיל בדיגיטל של ימינו. הנחה מיוחדת לקוראי אפוק טיימס.

תוכן שיווקי | 5 בנובמבר 2019 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

כשרוב הכנסים מציגים תיאוריות, Next Case מלמד מה באמת עובד

מדי שנה כנס נקסט קייס מאגד עשרות יזמים ומנהלי דיגיטל למודי ניסיון, שחושפים את מהלכי השיווק שהביאו להם הצלחה. מקרי המבחן יעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הנכונה, לשפר את האתר ולהגדיל את הטראפיק והמכירות.

בניגוד לכנסים אחרים, שמתרכזים בעיקר בהרצאות תיאורטיות, Next Case הוא כנס שיווק דיגיטלי שבנוי בפורמט שונה. מקרי מבחן מעשיים בלבד מוצגים באורך של 20 דקות, מדודות בטיימר, כך שלמציג יש זמן מוגבל להציג את המקרה וכיצד נחל הצלחה.

המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי שקיים בדרך כלל בכנסים עסקיים, ולהגיע לתכלס שלשמו הקהל מגיע ברוב המקרים – מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית, כך שכולם יוכלו ללמוד מזה. חוץ מזה יש גם ארוחת שף מפוארת בצהריים, בניגוד לקייטרינג הסטנדרטי הנהוג בכנסים.

רשימת המציגים מכובדת בהחלט, וכוללת חברות וארגונים כגון אל-על, נסטלה, מיקרוסופט, AIG, DHL, WeWork, הקריה האקדמית אונו ועוד. בין הדוברים תמצאו את יוסי גונן, מנהל תחום מובייל וחוויית משתמש באל-על; סיון צור, מנהל תחום דיגיטל במטרנה; דודו כהן, עיתונאי ועורך אתר הידברות ורבים נוספים.

הכנס יתקיים השנה ב-11 לדצמבר, באולם האירועים Lago בראשון לציון, סמוך לבתי הקולנוע של יס פלאנט. בכנס צפויים להשתתף מעל 1,500 איש שרוצים להכיר אפשרויות שיווק חדשות ומתקדמות – הן לעסק שלהם, הן לחברות בהן הם מועסקים ועוד.

כמה דוגמאות למקרי בוחן שיוצגו בכנס הקרוב:

  • איך גייסנו בלינקדאין 20 סטודנטים לתוכנית MBA חדשה בפחות מ-50 אלף ש”ח.
  • איך הכפלתי את המכירות עם צ’טבוט ורשימת דיוור חכמה במסנג’ר.
  • איך יצרנו פלטפורמת תוכן עם 30K קוראים שהפכה למקור לידים מרכזי.
  • איך הגדלנו את כמות הלקוחות פי 3.5 עם כלי אוטומציה מתקדמים.

זו השנה השביעית שהכנס מתקיים, כאשר השנה מארגני הכנס הרחיבו את היריעה לכל תחומי השיווק הדיגיטליים. שנה שעברה התגובות היו מדהימות – אנשים כתבו על הכנס בבלוגים מהתחום ופרגנו מכל הלב; אבל אחת ההערות החוזרות הייתה שלא כוסו תחומים נוספים של שיווק דיגיטלי. בדיוק בגלל זה השנה הוחלט להרחיב את היריעה, כדי שניתן יהיה להציע תכנים איכותיים עבור כל סוגי המשווקים.

אם חשבתם שתוותרו על נוכחות בכנס, ותצפו בהקלטות או במצגות שיועלו לרשת – תחשבו שוב. מארגני הכנס מדגישים שכל מה שקורה ב- Next Case נשאר בנקסט קייס. המצגות לא יפורסמו וההרצאות לא יצולמו. מעטה החשאיות הזה, שמאפיין את הכנס, הוא רכיב נוסף שמסביר מדוע Next Case נחשב לאחד הכנסים הנחשקים בארץ היום לשיווק דיגיטלי.

הנחה של 15% לקוראי אפוק טיימס

לקבלת ההנחה היכנסו לאתר הכנס, והקלידו את הקופון epoch15 תחת שדה Enter promotional code באזור רכישת הכרטיסים.

את הכנס יזם פבל ישראלסקי, מייסד קבוצת אנגורה מדיה ובעל בלוג השיווק הפופולרי Askpavel.

שתפו את הכתבה:

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
האקדמאים שהפילו את האקדמיה מכים שנית

יאן יקיאלק

כל מחקר המוגש לפרסום בז'ורנל אקדמי המכבד עצמו צריך לעבור ביקורת עמיתים. הוא נקרא על ידי אנשי אקדמיה המתמחים...

“להערכתי יתרחש עימות גלובלי ב-2020, וצה”ל ייכנס קרקעית לעומק סוריה”

איל לוינטר

פרופ' דוד פסיג הוא חוקר עתידים המתמחה בחיזוי מגמות...

“אנחנו אוספים ושורפים פי 4 עד 5 גופות יותר מהרגיל בכל יום!”

צוות אפוק

בין אם נגיף הקורונה ימשיך להכות בסין ובין אם ידעך (נכון למועד כתיבת...

מרפא העסקים: היזם שמגלה בעיות על פי הפירמידה של מאסלו

מאיה מזרחי

שתי החברות הראשונות שהקים מייק מיכאלוביץ', יזם וסופר אמריקני, נחלו הצלחה רבה ונמדדו בשווי...

איך ללמד חוכמה במקום ידע

דינה גורדון

אחד התפקידים המרכזיים של המורים בעבר היה להעביר ידע. היום הידע קיים בכל מקום. מהו אם כך תפקידו של המורה היום? אני שואלת את פרופ'...

להיות מאסטר באמנות ההקשבה

מאיה מזרחי

אין אדם בעולם שמאזין טוב לאחרים, כל הזמן. אנו מוסחים ממחשבות שרצות בראשנו, והקשבה דורשת מאמץ. היא סוג של יכולת וסובלנות שצריך...

האם התנ”ך היה באמת?

מאיה מזרחי

"התנ"ך היה באמת", אומרת לי ד"ר ליאורה רביד בתחילת הראיון שאני עורכת איתה בבית קפה באוניברסיטת בר אילן. איך הגעת למסקנה הזו? "אני...

האנשים שחיים כמו סוקרטס

מאיה מזרחי

בשעת ערב מוקדמת מקס מקסוול נכנס לבר מקומי במערב ארה"ב. הוא עולה לבמה, מחזיק במיקרופון ומתבונן בקהל. כמה מהאורחים כבר שיכורים,...

שתפו: