כניסה
הרשמה לניוזלטר

הם רצו בית בסגנון כפרי ובחרו במעצבת פנים עם קו מודרני. מיכל גינזבורג הגשימה את חלומה של משפחה שרצתה להפוך את ביתה ברמת השרון לבית מרווח ועם זאת נעים ואינטימי, המשלב וינטאז' עם מודרניות

מאיה מזרחי | 12 באוקטובר 2013 | תרבות ואמנות | 2 דק׳

במקצבים רכים

חלל המגורים המרכזי כולל סלון, פינת אוכל, מטבח ויציאה לגינה שבה נמצאת הבריכה. התקרה הגבוהה מעץ אלון אפשרה למעצבת ליצור גלריה בחצי הקומה. המטבח בעיצוב "מיכאלו" תוכנן בסגנון כפרי בצבע אפוקסי בעל גוונים שונים. במרכז נמצא "משטח אי" אשר חופה בבוצ'ר בלוק אלון. כיסאות הבר הם ביטוי לאומץ ליבה של בעלת הבית, שבחרה שיהיו בצבעים שונים. השטיחים המונחים על הרצפה המרוצפת ב"סטיל גריי" בגוון אפור בהיר, מ"נגב קרמיקה", נאספו במשך השנים על ידי המשפחה ומוסיפים נגיעה אישית וחמימה לבית.

הסלון המודרני משלב שולחן אוכל בעיצוב "לי-שיר" עם כסאות בסגנון כפרי של פינת האוכל מחנות "ביתילי". משחק הגוונים חוזר על עצמו גם בבחירת הגוונים לקירות. קיר הטלוויזיה נצבע בגוון כהה ודומיננטי, חאקי, אליו גם הותאמה יחידת הנגרות של הטלוויזיה. גופי התאורה (ה"שנדליר") היורדים מגובה רב, נתלו באמצעות שלשלאות ברזל דקורטיביות בצבע לבן שנרכשו ב"ביתילי". גופי התאורה המוצנעים בצדדים יוצרים תאורה רכה ורומנטית בחלל שמתאימה לרוח הוינטאז' והשנדליר בבית.

מטבח - "מיכאלו" - צילום: רמי זרינגר

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: