כניסה
הרשמה לניוזלטר

בבניין שנבנה לפני 80 שנה בסגנון באוהאוס, בחלל אפרורי ואפל, גרה משפחה שהתלבטה במשך זמן רב האם לשפץ ולעצב את ביתה מחדש. היא פנתה למעצבת ליאת הדס, וביחד החליטו להוריד את השיפוצים שנעשו במהלך השנים כדי להחזיר לבית את הזוהר המקורי שלו. המרצפות הצבעוניות, הדלתות הישנות, הוינטאז׳ ו״הטוויסטים״ המודרניים, נתנו לבית המחודש עומק ותחושה שחיו בו שנים רבות

מאיה מזרחי | 31 באוגוסט 2015 | תרבות ואמנות | 2 דק׳

כשהוינטז׳ פוגש את המודרני

הדירה היא שילוב של שתי דירות שאוחדו יחד ותוכננו מחדש על ידי המעצבת באופן שאפשר להפריד ביניהן בקלות על ידי קיר גבס פשוט. הכניסה לדירה היא דרך דלת הכניסה המקורית והייחודית, ומולה עומדים קונזולה ומראה המשרים אווירה רומנטית. במעבר דרך חלל ארוך מגיעים משמאל לפינת המשפחה ומימין לסלון.

הסלון מתוכנן כפינת ישיבה מרכזית. חלון צרפתי עם ספסל בסופו משמש גם לאחסון וגם כפינת קריאה לדיירי הבית. הדיירים הם אנשי ספר וברשותם ספרים רבים. רק חלק קטן מהספרים שולב בסלון, במזנון שתכננה המעצבת, כדי לא ליצור תחושת עומס. המזנון הוא הומאז׳ לשנות ה-50 - בעל טוויסט עכשווי. הרהיט, השולחן והספה משתלבים עם הרדיו הישן של המשפחה ושטיח קילים עתיק שנרכש מ״ג׳וזפון״ מתווה את העיצוב הכללי של החלל.

צילום הבית: אביב קורט

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: